YouTube’l on 50 miljonit Premium ja Music kasutajat

#YouTube

Me kõik teame neid tüütuid YouTube’i reklaame, mis videode vaatamisele ja muusika kuulamisele sisse hakkivad. Nendest vabanemiseks on võimalus, kuid see maksab.

 

Kui paljud üritavad reklaamid lihtsalt üle elada, siis järjest rohkem on neid, kes on valmis reklaamivaba kogemuse eest maksma. Google’i sõnul on neil nüüdseks 50 miljonit tasulise YouTube Musicu ja Premiumi kasutajat, mis on koguni 30 miljonit rohkem, kui veel detsembris 2020. See näitab selget trendi üleminekul tasuta versioonist tasulisele.

Google pole seda arvu täpsemalt lahti kirjutanud, seega me ei tea, kui paljud neist 50 miljonist on esimese kuu tasuta prooviperioodil. Sellegipoolest on YouTube’i enda sõnul nad kõige kiiremini kasvav muusika striimimise keskkond. Spotifyl on umbes 165 miljonit tasulise teenuse tellijat ning Apple’l 78 miljonit.

YouTube Music maksab 6,99€ kuus ja laseb kasutajatel kuulata muusikat reklaamivabalt. YouTube Premium on hinnaga 8,49€ kuus ja annab lisaks YouTube Music võimalustele ligipääsu allalaadimisele ja näitab videosid reklaamivabalt. Premium kasutajad saavad mängida videosid nö taustal, kui kasutavad teisi äppe või kui telefon on lukustatud.

Google ei ole kommenteerinud, mis on toonud 20-miljonilise maksvate kasutajate kasvu, kuid tõenäoliselt on sellega seotud Google’i eelmise aasta otsus sulgeda Play Music teenus, millelt miljonid kasutajad liikusid üle Premium kasutajateks, kirjutab The Verge.

Igaljuhul on selge, et üha kasvav arv kasutajaid on valmis tasulise teenuse eest maksma. Google pole avaldanud täpsemat analüüsi, et kas kasutajad olid huvitatud ennekõike võimalusest mängida videosid ilma reklaamideta või otsisid nad alternatiivi Spotifyle ja Apple Musicule.

 

 

ehk Digimon usub, et digitehnoloogia on vahend nagu pintsel, mis ei tee iseenesest targemaks või lollimaks, aga läbi mille on võimalik palju ära teha. "Cool oleks, kui kõik on võrgus, aga samas jääks võimalus ennast lahti ühendada." Tema peamisteks töövahenditeks on Open Office, e-mail ning muidugi klaviatuur. Digimoni digitaalsed väljakutsed algasid Tamagotchi Eestisse jõudmisega, usub ta ise. "Tulevik on digi ja tarkus ning arukas tegutsemine on igal ajal kasuks," rõhutab ta.

Kommentaarid