Jätkates Digitarga kasutamist oled teadlik küpsiste kasutamisest.

Taaskasutus on populaarne teema ka digimaailmas. Microsoft tuleb koos Windows 10-ga “uuesti” välja oma isikliku muusikateenusega Microsoft Groove, mis oma olemuselt on neli aastat tagasi lansseeritud ning nüüd uue näo saanud Xbox Music.

Ettevõtte sõnul turustatakse teenust nüüd Microsofti nime all ja eesmärgiga olla oma laia kliendibaasi jaoks eristatavam. Xboxi kaubamärk oli kasutajatele segadust tekitav, kuna enamus kasutajatest ei võtnud seda eraldi muusikastriimimisteenusena, vaid osana Xboxi mängukonsoolist. Sõna “groove” see-eest on kasutajatele juba intuitiivselt seostatav muusika ja selle kuulamisega.

Erinevalt näiteks Spotifyst puudub Groove’il tasuta kasutamise võimalus – see on tingitud Microsofti otsusest pakkuda kasutajatele parimat muusika ostmise ning striimimise elamust, mida ei rikuks näiteks lauludele vahele segavad reklaamid. Groove maksab kasutajale 9,99 € kuus või 99 € aastatellimusena ning sisaldab üle 40 miljoni loo.

Microsoft on rakenduse kasutajasõbralikumaks ja ahvatlevamaks tegemise kallal üksjagu vaeva näinud – vastavalt tujule valitav värviskeem ning “näpistusfunktsioon” on nimekirjas esimesed, kuid uuendusi on teisigi. Laiemale kasutajaskonnale saab teenus saadavaks Windows 10 tulekuga.

Groove peab välja tulles konkureerima teiste sarnaste teenustega nagu Spotify, Apple Music ja Google Play Music.

Allikas: Microsoft unveils Groove, a rebrand of Xbox Music set to launch alongside Windows 10

 

ehk digitaavi sai oma hüüdnime täiesti juhuslikult. "Kuid see sobib mulle," on ta sellega nüüdseks juba harjunud. "Kõik digitehnoloogiaga seonduv peab olema lihtsasti arusaadav, mugav kasutada ning märkamatult minu igapäevaelusse sobituma," räägib Digitaavi. "Telefon, sülearvuti ning Google-kalender on minu igapäevased abimehed ja assistendid, milleta ma oma elu enam ette ei kujuta. Kohtumised, trennid, puhkused – kõik on kirjas kalendris, mis omakorda on kõikide seadmete vahel sünkroniseeritud." Digimaailmaga sai DIgitaavi põgusalt tuttavaks juba ligi 15 aastat tagasi kooli arvutitunnis oma esimest e-posti kontot luues. "Suurem huvi tekkis aga esimese nutitelefoniga, milleks oli HTC Wildfire, mis oma tehnilistelt näitajatelt kuigi võimekas telefon ei olnud, sest näiteks Instagram seal tööle ei hakanudki," meenutab Digitaavi, nägu muigel. Paljudele kõlab sõna “digi” Digitaavi sõnul hirmutava ning halvaendelisena. "Minu eesmärk on tuua inimesed, kes võib-olla seni selle maailmaga kokku puutunud ei ole, lähemale teenustele, tehnoloogiatele ning vidinatele, millest neile igapäevaelus kasu tõuseks." Digitaavi kirjutab uudiseid teemadel, mis talle endale huvi pakuvad. "Üritan seda teha keeles, mis on arusaadav kõigile."

Kommentaarid