Jätkates Digitarga kasutamist oled teadlik küpsiste kasutamisest.

Teeninda oma kliente hästi laitmatu WiFi ühendusega

#internet #internetiühendus #WiFi

Soojade ilmade saabudes kiirustavad inimesed vähem, naudivad pikemalt aega restoranides ja kohvikutes. Meelsasti korraldatakse ka seminare, kohtumisi ja koosolekuid väljaspool kontorit, ütleb restoranide Moon, Kolm Sibulat ning Mantel ja Korsten perenaine Jana Zaštšerinski.

 

Moonis, Kolmes Sibulas ning Mantlis ja Korstnas on loodud klientidele einestamise kõrval mugavad võimalused ka töötegemiseks. Otsest arvuti taga töötamist kohtab Zaštšerinski sõnul restoranides küll harvem, kuid see-eest korraldatakse seal omajagu koosolekuid ja kohtumisi. Et klientidel oleks mugav esitleda nutiseadmete ja sülearvutite ekraanidel erinevat infot, näidata videoklippe ja pilte ning muid materjale, kasutatakse restoranides Telia Väikekontori WiFi-teenust.

“Liitusime WiFi-teenusega suhteliselt kohe restoranide avamise alguses, sest see pakub klientidele lisandväärtust kvaliteetse ja tasuta WiFi näol. Nii klientide kui ka meie elu on lihtsam ja mugavam, sest külastajatel on mugav oma materjale edastada ning tänapäeval on oluline, et WiFi oleks kõikjal, kus viibime,” ütleb Zaštšerinski.

Väikekontori WiFi annab toitlustus- ja majutusasutustele, kauplustele ning teenindusettevõtetele võimaluse pakkuda oma klientidele tasuta kvaliteetset ühendust WiFi’ga. Kui klientidele ja töötajatele on eraldi võrgud, on tegemist turvalise lahendusega, mis garanteerib kindla andmesidemahu töötajatele ja välistab võimaluse kõrvalistel isikutel töövõrku pääseda. Kaitstes ka külastajate WiFi parooliga, pakub ettevõte kiiret ja turvalist internetiühendust oma klientidele.

Praktiline on ka asjaolu, et WiFi seadmeid ei pea välja ostma ning neisse investeerima, vaid äriklassi seadmed ning teenuse igakülgne IT-tugi sisaldub 8–10 euro suuruses kuutasus. Seega hoolitseb Telia kõikide teenuste seadistamisega seonduva eest, jättes kliendile vaid kvaliteetse WiFi kasutamisrõõmu, olgu tegemist suure või väikese kontori, restorani, spaa või reisibürooga. Vajadusel paigaldab Telia kliendi juurde mitu seadet, et juhtmeta võrgu ühendus oleks stabiilne ja tugev.

Internetiühendus peab kliendil olema olemas ning see võib olla erinevate teenusepakkujate oma – Väikekontori WiFi’t saab ikka kasutada. WiFi-seadme paigaldamiseks lepitakse kokku, mitut WiFi võrku soovitakse luua ning millised on võrkude nimetused ja paroolid. Kaughaldus sisaldub kuutasu sees ning selle raames konfigureeritakse vastavalt vajadusele võrgud, muudetakse paroole ja lahendatakse teisi WiFi-teenusega seotud küsimusi.

Loe Väikekontori WiFi kohta.

ehk Gerka soovitab kõigile: «Ära näpi tehnikat, mida ei tunne.» Ja julgustab samas kõiki saama digitargemaks, sest tehnikat, mis väärib näppimist ja lausa kasutamist, tuleb iga päev uksest ja aknast juurde. «Pole mõtet jalgratast leiutada, kui on olemas inimesed, kellelt abipalumine on oluliselt kiirem tee sihtmärgini jõuda. Mulle ei meeldi kulutada oma aega katsetuste ja proovimiste peale, ideaalis sooviksin ilmselt kõike lennult osata :-),» arutleb ta digitarkluse tagamaade ja olulisuse üle. «Mida vähem tarkvarauuendusi, seda lihtsam on elu. Kõige enam ärritab, kui telefonis või meiliprogrammis tekivad uuendused iseenesest, sest need leiavad aset tavaliselt kõige kiiremal hetkel ning ma pean oma rutiinist välja tulema ja katsetamistega tegelema hakkama,» itsitab ta. Ajaviiteks soovitab ta lugeda Ljapunovi 1954. aasta raamatut «Võitlus kiiruse eest» (ja soovitab samas väga «punaseid» kohti mõõduka huumoriga võtta). «Kuid see ei tähenda, et ma ise tahaksin füüsikalisi ja keemilisi katseid teha ning juhtmeid ühendada. Restart aitab 99% juhtudest hädast välja,» jagab ta kogemustepõhist julgustust. Oluliseks tehnoloogiaks enda ümber peab ta rüperaali ja internetti, mis on vajalikud nii tema töös kui ka suhtlemises sõprade ja perega. «Muide, ilma nutitelefonita saab täiesti elada – hetkel on mu telefon olnud nädal aega remondis ning harjutan näppu vana nuppudega Nokiaga. See on isegi omamoodi kasulik: bussipeatuses on aega inimesi jälgida, poeskäigud lähevad kiiremini ning juuksuris on mahti ajakirju lugeda. Kõik on hästi, kuid telefoniarve on tõenäoliselt meeletu, sest enamik pisemaid teateid ja jutuajamisi olen harjunud Viberi teel tasuta korda ajama.» Igasugused äpid meeldivad talle üldse väga, sest need on ta enda sõnul just temasuguse veidi kärsitu inimese jaoks tehtud – lihtsalt käsitletavad, kiirelt omandatavad ja elu kergendavad. «Mulle meeldivad veel igasugused toredad elektroonilised ja tehnilised «vidinaid», alates kiivri sidesüsteemist ja sõidukite GPS-seadmetest kuni selleni, et tänapäeval saab otse telekaekraanil netis surfata ning nutitelefoniga netivõrku «ehitada»,» loetleb ta oma nutielu rohkeid ja uhkeid võimalusi.

Kommentaarid

Tutvun toodetega
Lugesid loo läbi, võta nüüd hetk ja sirvi seotud tooteid või pane kinni ja naudi surfamist edasi