Jätkates Digitarga kasutamist oled teadlik küpsiste kasutamisest.

25. maist jõustus Euroopas uus andmekaitsemäärus, mille tagajärjel peavad firmad nüüd jagama klientidega kõiki andmeid, mis kogutakse nende kohta ja olema rohkem läbipaistvad andmete kogumise osas.

 

Tänu uutele reeglitele, mis tulid GDPR-iga, pidid paljud lehed lõpetama ära Euroopa riikides kuvamise, sest nad ei suuda lihtsalt kasutajate andmeid hallata. Need leheküljed on Orlando Sentinel; Instapaper; Yeelight LED-nutipirn; Unroll.me; Los Angeles Times ja paljud muud.

 

Mida see kõik tähendama peaks?

 

Ilmselgelt kui need ettevõtted ja kodulehed ei suutnud isikuandmeid piisavalt kaitsta ja kaasas käia uute reeglitega, on tegemist märgiga, et teenust ei oleks kunagi tohtinud kasutada.

 

Miks ettevõtted lihtsalt muudatustega kaasa ei liigu?

 

Kuna GDPR on üsna keeruline ja pikk Euroopa Parlamendis loodud tekst, siis firmad oleksid kohustatud palkama uusi advokaate ja andmetega tegelevaid inimesi ning see kõik nõuaks ajalist ja rahalist ressurssi. Kuna enamasti USA-s paiknevad ettevõtted ei jõua selle seadustikuga sammu pidada, peavad nad end Euroopa turult eemaldama, et mitte maksta hiiglaslikke trahve. Ettevõte, kes kasutas ekslikult kasutajate andmeid, võib saada trahvi kuni 4% kogu ülemaailmsest käibest. Amazoni jaoks tähendaks see 6,1 miljardit eurot.

 

ehk Wise Gadgets on tehnoloogiahuviline, kelle elu eesmärgiks on ühendada kõik vanaemad võrku. Pole möödunud päeva, kus tehnika-laadset vidinat pole katsunud. "2012. aastal hakkasin filmima videoid YouTube'i portaali ning praeguseks hetkeks olen vaadatud tehnikapersoon, kogudes fänne kõikjalt maailmast," selgitab ta. "Üks hea sõber on öelnud mulle kord, et ma hingan ja söön tehnoloogiat. YouTube, Facebook, fotograafia, videod ja tehnoloogia on üks väga suur osa igapäeva elust."

Kommentaarid

Tutvun toodetega
Lugesid loo läbi, võta nüüd hetk ja sirvi seotud tooteid või pane kinni ja naudi surfamist edasi