Jätkates Digitarga kasutamist oled teadlik küpsiste kasutamisest.

Uuendatud Youtube kasutab täpsemate soovituste andmiseks tehisintellekti

#Android #google #iOS #Rakendused #reklaam #tehisintellekt #YouTube

Peagi näeme oma Youtube’i esilehel senisest veelgi asjakohasemaid videosoovitusi, kuna uuendatud rakendus kasutab tehisintellekti, mis meie vaatamisharjumustest õpib.

Google uuendab peagi Youtube’i rakenduse nii iOS-il kui ka Androidil, milles lisaks visuaalsetele värskendustele on uudne ka videote soovitamise süsteem. Uuendatud rakenduses kasutatakse tehnoloogiat, mis suudab automaatselt leida ja meelde jätta mustrid meie videote vaatamise harjumustest. Google’i sõnul soovitatakse Youtube’i kasutajatele iga päev 76 keeles sadu miljoneid videoid.

Tehisintellekti integreerimine oma teenustesse on Google’i jaoks väga väärtuslik samm, kuna kasutajale huvipakkuvate videote kuvamisel vaatab ta neid kauem ning selle aja jooksul on talle võimalik veelgi rohkem reklaami näidata. Tõenäoliselt hakkabki Google oma teenustes kasutama järjest enam tehisintellekti, kuid kindlasti leiab see rakendust ka uute seadmete arendamisel.

Uuendusega toob Google laialdasemasse kasutusse ka 6-sekundi reklaamid, mis video alguses mängima hakkavad ning mida kinni panna ei saa. Praegu näeme paljude videote alguses pikemaid reklaame, mida on võimalik paari sekundi pärast kinni panna, kuid reklaami lühendamine kuuele sekundile kaotab vajaduse seda sulgeda. Uue reklaamiformaadiga on teiste seas kaasa tulnud ka Audi.

ehk digitaavi sai oma hüüdnime täiesti juhuslikult. "Kuid see sobib mulle," on ta sellega nüüdseks juba harjunud. "Kõik digitehnoloogiaga seonduv peab olema lihtsasti arusaadav, mugav kasutada ning märkamatult minu igapäevaelusse sobituma," räägib Digitaavi. "Telefon, sülearvuti ning Google-kalender on minu igapäevased abimehed ja assistendid, milleta ma oma elu enam ette ei kujuta. Kohtumised, trennid, puhkused – kõik on kirjas kalendris, mis omakorda on kõikide seadmete vahel sünkroniseeritud." Digimaailmaga sai DIgitaavi põgusalt tuttavaks juba ligi 15 aastat tagasi kooli arvutitunnis oma esimest e-posti kontot luues. "Suurem huvi tekkis aga esimese nutitelefoniga, milleks oli HTC Wildfire, mis oma tehnilistelt näitajatelt kuigi võimekas telefon ei olnud, sest näiteks Instagram seal tööle ei hakanudki," meenutab Digitaavi, nägu muigel. Paljudele kõlab sõna “digi” Digitaavi sõnul hirmutava ning halvaendelisena. "Minu eesmärk on tuua inimesed, kes võib-olla seni selle maailmaga kokku puutunud ei ole, lähemale teenustele, tehnoloogiatele ning vidinatele, millest neile igapäevaelus kasu tõuseks." Digitaavi kirjutab uudiseid teemadel, mis talle endale huvi pakuvad. "Üritan seda teha keeles, mis on arusaadav kõigile."

Kommentaarid

Tutvun toodetega
Lugesid loo läbi, võta nüüd hetk ja sirvi seotud tooteid või pane kinni ja naudi surfamist edasi