Maximas on nüüd võimalik oma ostud nutitelefoniga läbi piiksutada ja otse kassasse suunduda.

 

Värskelt on oma mobiilse ostulahendusega välja tulnud Maxima, kelle poodides saab telefonist ostupult. Miks mulle see võimalus ahvatlev tundus? Esiteks annab see kliendikaardi omanikele (kes ma olen) võimaluse plastikkaart kolida telefoni. Ma käin Maximas tihti ja iga ostuga kaasnes siiani vajadus tõmmata rahakotist välja kaart ning see läbi masina tõmmata. Uues Maxima äpis on nende Aitäh-kaart virtuaalne. Lisaks saab triipkoode läbi “piiksutada” telefonikaamera abil. See on minu testi põhjal kiirem, kui Selveri pult, mis on hea võimalus Selveris järjekordi vältida, kuid mis alati ei loe koodi esimesel korral ning millega on vaja teha vajutus päästikule. Ma tean, et maailmas on suuremaid probleeme, kui kaupade läbipiiksutamise kiirus, kuid sellegipoolest on tegu väga mugava ja hea teenusega.

 

 

Kui need, kes maksid varem mobiiliga, pidid kliendikaarti ikka rahakoti vahel kandma, siis nüüd on võimalik kõik telefoni kaudu teha. Tegu on esimese jaeketiga Eestis, kelle poodides on ostlemiseks arendatud mobiiliäpp, tehes sellest ühtlasi kontaktivaba lahenduse. Äppi saab lisada ka pangakaardi, mis teeb ostuprotsessi eriti mobiilseks. Ainult korvi on vaja endiselt käe otsas kanda.

Lisaks näeb sooduspakkumisi, kliendikaardiga säästetud raha jääki ning digitaalseid ostutšekke, mis aitavad kuludel silma peal hoida ja vältida pabertšekkide kasutamist.

Kui kaubad on läbi piiksutatud võib suunduda nii tava-kui ka iseteeninduskassasse ning seejärel maksta.

 

 

Kuigi teenus on äsja välja tulnud, siis see näib vigadeta töötavat. Juhul, kui esineb mõni error, saab telefoni raputades anda bugist teada. Maxima mobiiliäpp on kasutatav kolmes keeles –eesti, vene ja inglise keeles, keelevaliku leiab virtuaalse kliendikaardi sätete alt.

 

Hardi õppis Balti filmi- ja meediakoolis ning töötab vabakutselise režissöörina, aga tema argipäeva mahub nii kooli täienduseks kui kõrvale ka mitmeid hobisid. Reisimise ning filosofeerimise kõrval katsetab Hardi ka erisuguseid digitehnoloogilisi süsteeme, programme, portaale ja rakendusi, et selgitada välja need, millised aitavad oma elu kvaliteetsemalt korraldada.