Telia kodulehel on juba mitu aastat kliente aidanud vestlusrobot Mia, kes on äsja läbinud sisuka täiendõppe programmi ning suudab nüüd veelgi ladusamalt ja efektiivsemalt klientidega suhelda.

 

Vestlusrobotid ehk chatbotid  on juba päris paljude ettevõtete veebilehtedel kasutatav mugav võimalus saada abi ööpäevaringselt ja järjekorras ootamata.

Telia vestlusrobot Mia on aastate jooksul kogunud palju erinevaid teadmisi ning oskusi, kuid selle käigus oli tema abiga õigete vastusteni jõudmine muutunud veidi keerukaks.

„Nüüd on meil hea meel teatada, et Mia on viimaste nädalate jooksul läbinud intensiivse treeninglaagri ning temaga suhtlemine on nüüd palju lihtsam ja mugavam,“ tõdes Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juht Katre Liiberg.

Miale saab kirjutada küsimuse oma sõnadega või leida vastused enimküsitud teemade loetelust.

„Päris kõikidel teemadel pole Mial veel siiski koolitusprogramm läbitud ning tegeleme järjepidevalt talle uute teadmiste õpetamise ja olemasolevate oskuste lihvimisega. Lähtume selles nii klientidelt saadavast tagasisidest kui kasutamise statistikast,“ lisas Liiberg.

Hiljuti on Mia selgeks õppinud näiteks kliendiga peetud vestluse saatmise vestluskaaslase soovitud e-postile. See hõlbustab klientidel järgida Mia poolt jagatud juhtnööre ja soovitusi.

Proovi ka Sina, kui ladusalt Miaga suhtlus nüüd õnnestub. Chati ikoon on kõigil telia.ee veebilehtedel.

Sinu tagasiside on meile väga tähtis. Oma mõtted ja kommentaarid saad jätta chati aknasse (vorm kuvatakse chati sulgemisel).

Mialt saab oma küsimustele vastuse enam kui 20 000 inimest kuus. Seejuures oskab Mia aidata väga erinevatel teemadel, alustades arvetega seotud küsimustega kuni tehniliste tõrgete lahendamiseni välja.

 

Digitark koondab tehnoloogiateadlikke ja -huvilisi toimetajaid, kes otsivad üles põnevaimad ja kasulikumad tehnoloogiakillud Eestist ja laiast maailmast, et sinu elu oleks lihtsam, mugavam, toredam ja turvalisem.

Kommentaarid