Tänasest on võimalik kõikidel Telia klientidel saada soovi korral esinduses abi enda uue või olemasoleva telefoni või arvuti seadistamisega. 

 

“Kui klient soetab endale uue seadme – olgu see siis Teliast või mujalt, aitame tal selle ette valmistada kasutamiseks. See puudutab nii algse seadistuse tegemist kui ka kontaktide ja rakenduste üle toomist vanast seadmest uude. Samuti aitame tahvel- ja sülearvutite omanikke vajaminevate programmide allalaadimise, pilveteenuste varundamise, e-posti seadistamise ning tarkvara uuendamisega ehk sisuliselt kõikide toimingutega. Tehnilise toe pakkumine ei kehti seejuures pelgalt uutele, vaid hõlmab ka kliendi olemasolevaid seadmeid,” lausus Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juht Katre Liiberg, lisades, et loodud lahendus ei paku seadmete diagnostikat.

Tehnilise toe lahendus sündis Liibergi sõnul suurele nõudlusele vastamise ning kliendi mugavuse tagamise eesmärgil. “Näeme, et kliendid vajavad meie abi ning nüüdsest on see lahendus olemas kõikides Telia esindustes.“

Tegemist on tasulise teenusega, mille hind kujuneb konkreetsele tööle kuluva aja põhjal. Enne töö vastuvõtmist hindab konsultant töö mahtu ning seejärel on kliendil võimalik otsustada, kas soovib teenust või mitte.

Soovi korral saab klient pöörduda endale sobivasse Telia esindusse või broneerida endale aja Telia Iseteeninduses. Telia Kristiine esinduses on võimalik teha valik otse tehnilise konsultandi juurde, teistes suuremates esindustes tuleb tehnilise toe saamiseks broneerida tavapärane aeg konsultandi juurde. Selleks, et teenindus oleks mugav ja sujuv, on soovitatav aeg eelnevalt broneerida.

Kui kliendil puudub võimalus esinduse külastamiseks, saab abi küsida ka Telia infotelefoni 123 tehnilise toe käest.

Kommentaarid