Jätkates Digitarga kasutamist oled teadlik küpsiste kasutamisest.

Telia Kõnekeskuse teenus aitab hoida Postimehe klienditoe teeninduskvaliteeti ühtsel tasemel

#klienditugi #kõnekeskus

Kõnekeskuse teenuse kasutamine hoiab teeninduskvaliteedi ühtsel kõrgel tasemel, jagades automaatselt kõik klienditoele tulevad kõned ja veebivestlused vabade teenindajate vahel. Peale selle salvestatakse kõik kõned ning klientidel on võimalus kasutada mugavaid lisateenuseid, nagu näiteks järjekorra ülekoormuse korral tagasi helistamise võimalus.

 

Postimees Grupi klienditugi kasutab juba mitu aastat kliendisuhtluse paremaks haldamiseks Telia Kõnekeskuse teenust ja on pakutavaga väga rahul. “Hind on meie jaoks sobiv ja kõik vajalik saab tehtud. Tegemist on lihtsa ja mugava veebikeskkonnaga agendile ja juhile, millega saab igaüks hakkama. Ja kui peakski vaja minema abi, on Telia tugi alati olemas,” ütleb Postimees Grupi kliendihalduse ärijuht Enel Riisenberg.

Postimehe Grupi klienditoes töötab neli inimest, kes tegelevad paber- ja digilehe tellijatega. “Oleme üsna pisikesed tegijad, aga järjekorra reegleid, statistikat ja kõnede kuulamise võimalust vajame ikka. Eelmisel aastal võtsime kasutusele veebivestluse ja sellel aastal hakkasime pakkuma klientidele tagasihelistamise võimalust,” kirjeldab Riisenberg kasutatavaid teenuseid. Tema ise kasutab Kõnekeskust teeninduskvaliteedi jälgimiseks ja kliendipöördumiste põhjuste analüüsiks.

Veebivestlusega saab mugavalt ja kiirelt klientide küsimustele vastata otse kodulehel. Veebivestluse keskkond aitab küsimuste kulgu jälgida, et keegi ei jääks liialt kauaks ootele ja kõik pöördumised saaksid vastuse. Nüüd ootavad Postimehe Grupi klienditoe töötajad, et ka neile saabuvad ja saadetavad e-kirjad liidetaks sama keskkonnaga, mis teeks klienditeeninduse haldamise veel tõhusamaks.

“Eks enamasti tekivadki vajadused töö käigus ja väga mugav on lisada vajalikke teenuseid kas otse veebist või suhelda otse teenust pakkuva ettevõtte klienditoega, paludes neil meie jaoks olulised uuendused välja töötada ning sisse viia. Just selline peabki olema üks innovatiivne teenus!” sõnab Riisenberg.

 

Loe Kõnekeskuse lahenduse kohta lähemalt siit.

ehk Gerka soovitab kõigile: «Ära näpi tehnikat, mida ei tunne.» Ja julgustab samas kõiki saama digitargemaks, sest tehnikat, mis väärib näppimist ja lausa kasutamist, tuleb iga päev uksest ja aknast juurde. «Pole mõtet jalgratast leiutada, kui on olemas inimesed, kellelt abipalumine on oluliselt kiirem tee sihtmärgini jõuda. Mulle ei meeldi kulutada oma aega katsetuste ja proovimiste peale, ideaalis sooviksin ilmselt kõike lennult osata :-),» arutleb ta digitarkluse tagamaade ja olulisuse üle. «Mida vähem tarkvarauuendusi, seda lihtsam on elu. Kõige enam ärritab, kui telefonis või meiliprogrammis tekivad uuendused iseenesest, sest need leiavad aset tavaliselt kõige kiiremal hetkel ning ma pean oma rutiinist välja tulema ja katsetamistega tegelema hakkama,» itsitab ta. Ajaviiteks soovitab ta lugeda Ljapunovi 1954. aasta raamatut «Võitlus kiiruse eest» (ja soovitab samas väga «punaseid» kohti mõõduka huumoriga võtta). «Kuid see ei tähenda, et ma ise tahaksin füüsikalisi ja keemilisi katseid teha ning juhtmeid ühendada. Restart aitab 99% juhtudest hädast välja,» jagab ta kogemustepõhist julgustust. Oluliseks tehnoloogiaks enda ümber peab ta rüperaali ja internetti, mis on vajalikud nii tema töös kui ka suhtlemises sõprade ja perega. «Muide, ilma nutitelefonita saab täiesti elada – hetkel on mu telefon olnud nädal aega remondis ning harjutan näppu vana nuppudega Nokiaga. See on isegi omamoodi kasulik: bussipeatuses on aega inimesi jälgida, poeskäigud lähevad kiiremini ning juuksuris on mahti ajakirju lugeda. Kõik on hästi, kuid telefoniarve on tõenäoliselt meeletu, sest enamik pisemaid teateid ja jutuajamisi olen harjunud Viberi teel tasuta korda ajama.» Igasugused äpid meeldivad talle üldse väga, sest need on ta enda sõnul just temasuguse veidi kärsitu inimese jaoks tehtud – lihtsalt käsitletavad, kiirelt omandatavad ja elu kergendavad. «Mulle meeldivad veel igasugused toredad elektroonilised ja tehnilised «vidinaid», alates kiivri sidesüsteemist ja sõidukite GPS-seadmetest kuni selleni, et tänapäeval saab otse telekaekraanil netis surfata ning nutitelefoniga netivõrku «ehitada»,» loetleb ta oma nutielu rohkeid ja uhkeid võimalusi.

Kommentaarid

Tutvun toodetega
Lugesid loo läbi, võta nüüd hetk ja sirvi seotud tooteid või pane kinni ja naudi surfamist edasi