Telia IT terviklahendus vähendas Carglassi jaoks stressi

#carglass #IT #IT terviklahendus.
3 min lugemine

Kui auto klaasiga midagi juhtub, tuleb eestlasel sageli meelde kultuslik reklaam „Carglass paigaldab, Carglass parandab“. Eestis esindab Carglassi kaubamärki Windrox, kes toetub äriprotsessides Telia IT terviklahendusele – miks, kirjutab Windrox OÜ divisjoni juht Sven Freiberg.

 

Windrox alustas Eestis tegevust juba 90datel, kuid alates 2010. aastast kuulume frantsiisilepingu alusel kaubamärgi Carglass perekonda. Just Carglassi nime all neljarattaliste juhid ettevõtet enamasti tunnevadki. Oma professionaalse meeskonna ja innovaatiliste lahendustega on kaubamärk võitnud klientide südamed nii Eestis kui mujal maailmas. Üheksa esindusega Eestis on Carglass juhtiv sõidukite klaaside parandust ja paigaldust pakkuv ettevõte, kus säästliku mõtteviisi järgijatena parandatakse võimalusel sõidukite klaase nende väljavahetamise asemel.

Ometi on IT-lahendused Carglassi jaoks sama oluline kui rannamaja jaoks mere lähedus. IT terviklahendus on vundament, mille abil pakub firma klientidele mugavamat teenindust; teisalt aga toetab töökorraldust. IT terviklahendus loob hädavajalikud eeldused, mille peale on võimalik ehitada oma äriprotsesse. Kiire võrk, turvalised serverid ja töökindel platvorm, mille peale süsteeme ehitada, moodustavad justkui tugivõrgu kõigele muule.

 

IT-abi on kiirem ja lähemal kui varem

 

Otsus loobuda majasisese IT-mehe ametikohast võttis aega. Tark ei torma ja tahtsime teha põhjaliku kulude arvestuse. Üleminek terviklahendusele võttis aega, koguni kaks korda rohkem esialgu planeeritust. Aga esimesed kogemused (hakkasime terviklahendust kasutama alates 2019. aasta algusest) ütlevad, et elu on mugavam.

Kui on probleem, et midagi ei tööta või on vaja uus töökoht ära seadistada, tulevad Telia inimesed kiirelt appi. Üks IT-mees ei suuda hallata mitut Eesti kontorit nii edukalt kui korporatiivne tugimeeskond.

Just kiirus on see, millega saame äri kasvatada. Kui esinduses on mure, saab alati abi sõltumata kellaajast või esinduse asukohast. Näiteks ei pea vabandama kliendi ees, et „praegu ei saa aidata, spetsialist on lõunal või haiguslehel“.

Kui ettevõte ikkagi pidevalt kasvab, siis IT-lahendused ettevõtte sees peavad samamoodi klotsikestena kasvama. Aga ilma välise abita võib IT võimekusest kujuneda moonutatud pilt, kus teooria ei vasta reaalsele tasemele. Seega tuleb teha põhjalik audit – millises kasvufaasis oled praegu, mis vajadused tekivad hiljem, kas peab looma osakonna või ostma teenust sisse.

 

Turvatunde toob teadmine, et andmed on kindlas kohas

 

Meie jaoks lihtsustab Telia lahendus igapäevast töökorraldust. Abi on ühe numbri või meili kaugusel, mis kunagi pole hõivatud või „out of office“-sildiga. Turvatunnet on ka rohkem, kuna teame, et andmed on Eesti mõistes kindlas kohas – serverites, mille muukimine pigem ei tasu ajaliselt ära häkkeri jaoks.

Esinduslik on ka kõnekeskuse lahendus, mida tutvustame vahel välispartneritele: töötajate laudadel ei ole telefone, ekraan, klaviatuur ja kõrvaklapid on ju kõik, mis vaja. Kõnesid saame aga analüüsida erinevalt – millal tagasi helistati, miliste teemadega, kas ja kuidas leiti lahendus.

 

Mis on IT terviklahendus?

 

IT terviklahendus tähendab, et teenused, seadmed ja IT-tugi on omavahel seotud ja lahenduse pakkuja võtab täieliku vastutuse oma teenuste ja seadmete toimimise eest.

Äriklientidele pakutakse lisaks telefoni- ja internetisidele:

  • professionaalset IT-teenust: võrgu ja seadmete turvateenuseid nagu nutiseadmete ja arvutite viirusekaitset;
  • tulemüüri ja turvalise kaugtöö teenust;
  • erinevaid pilvelahenduste teenuseid;
  • tööks vajalikke seadmeid nagu telefone, nutiseadmeid, arvuteid, ruutereid, telereid, profiekraane, konverentsiseadmeid ja muud vajalikku kontoritehnikat.

Loe lisa siit.