Telia avas 21. detsembril Raplas Rappeli keskuse esisel alal oma esimese välitingimustes töötava digiesinduse.

 

Telia ja Viljandi tehnoloogiaettevõtte Cleveroni koostöös sündinud digiesindus on maailmas ainulaadne lahendus, mille südames on Cleveroni uuenduslik, suure klienditeenindusekraaniga pakirobot.

Esindusse sisenenud klient saab puutetundliku ekraani abil ühenduse Telia kõnekeskuse konsultandiga. Ekraani juurde kuuluva makselahenduse kaudu saab kaupade eest tasuda ning seejärel pakiroboti abiga seadmed kohe kaasa võtta. Eeltäidetud pakirobotist saab seejuures kätte nii digibokse, ruutereid, SIM-kaarte kui ka näiteks telefone.

Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juhi Katre Liibergi sõnul on digiesinduste eesmärk hakata asuma regioonides, kus Telial täna esindust pole, aga klientidel on jätkuvalt soov oma seadmeid välja vahetada, uusi soetada või tellitud kaupa mugavalt kätte saada.

Fotod: Andrei Ozdoba

„Oleme otsinud võimalust taastada jätkusuutlikult oma kohalolek väiksemates linnades ja asulates üle Eesti. Regionaalne teeninduspunktide võrgustik on ühiskondlikust seisukohast väga oluline, kuid kahjuks pole seni kasutusel olnud lahendused äriliselt jätkusuutlikud. Meil on hea meel, et saame antud lubaduse täita, avades digiesinduse Raplas, parandades sellega teenuste ja teenindustoe regionaalset kättesaadavust ning samal ajal kasvatada inimeste seas digilahenduste kasutusoskust. Digiesinduste tulek on meie viis lahendada struktuurseid muresid innovaatilisel ja jätkusuutlikul moel,” ütles Liiberg.

Cleveroni ja Telia koostöö sai alguse 2020. aasta alguses. Tänavu maikuus avati esimene Telia digiesindus Tartu Lõunakeskuses, mille piloteerimise pealt on saadud klientide käest palju tagasisidet, kuidas loodud lahendus võiks veel paremini oma eesmärki täita.

„Cleveroni meeskond on koostöös Teliaga igapäevaselt töötanud selle nimel, et arendada valmis ka välitingimustesse sobiv digiesinduse lahendus ning mul on väga hea meel, et saame juba sel aastal avada Raplas esimese välise digiesinduse. Telia digiesindus on Cleveroni jaoks väga oluline koostööprojekt, millega saime võimaluse siseneda uude ärisegmenti ning mis loob ka Cleveronile globaalselt palju uusi võimalusi,” lisas Cleveroni tegevjuht Arti Kütt.

Selle üle, et Telia on taas Raplas oma esindusega olemas, avaldas heameelt ka Rapla vallavanem Gert Villard.

„Kindlasti on see (digiesindus – toim.) üks võimalus tulla tagasi ja mul on väga hea meel, et te tagasi olete. Veel parem meel on selle üle, et esimese väliesinduse lõite Raplasse. Meil ongi eesmärk tuua rahvani uusi digilahendusi,“ sõnas Villard, kes plaanib ka ise uudset lahendust esimesel võimalusel proovida.

Telia tegi esimese välitingimustes töötava digiesinduse avamisest ka Facebook Live ülekande, mida saab järel vaadata SIIN.

Telia Rapla digiesindus on avatud tööpäeviti kell 10.00-19.00, laupäeviti 10.00-18.00 ja pühapäeviti 10.00-17.00. Kellaajad kehtivad kuni digiesinduse edasiste arendusteni, mille eesmärgiks on muuta lahendus ööpäevaringselt kasutatavaks.

 

Digitark koondab tehnoloogiateadlikke ja -huvilisi toimetajaid, kes otsivad üles põnevaimad ja kasulikumad tehnoloogiakillud Eestist ja laiast maailmast, et sinu elu oleks lihtsam, mugavam, toredam ja turvalisem.