Kategooria: Ärikliendile

Nii väike- kui ka suuremate ettevõtete kulud seadmete, tarkvara ja IT-spetsialistide tööle on ajas kasvanud. Targa planeerimise korral on võimalik kuludelt siiski koguni veerandi võrra kokku hoida. Kolm soovitust selleks annab Telia IT-teenuste juht Kristjan Aljas.

Loe edasi


Oma töös puutun sageli kokku küberviiruste ja nende tekitatud kahjudega. Toon ühe näite. Muidu hea mainega ettevõte jättis pahaaimamatult viirusekaitse uuendamata. Selle tulemusena läksid kaduma kõik raamatupidamise andmed. Kuna selliseid andmeid tuleb säilitada vähemalt seitse aastat, värvati inimene, kes poole aasta jooksul käsitsi andmeid uuesti süsteemi sisestas. Kahju suurust võis mõõta ühe inimese poole aasta palgaga. Mis saanuks aga juhul, kui andmeid poleks paberkandjatel alles hoitud?

Loe edasi


Traditsiooniliste IT-turvalahenduste nagu viirusetõrje või tulemüüride kasutamine ei taga automaatselt ettevõtte andmete turvalisust, kui soetatud lahendused ei täida oma eesmärki, leiab Telia IT-võtmeklientide osakonna juht Andreas Tammik.

Loe edasi


Eesti ettevõte 1oT töötas välja uue põlvkonna tarkvaralise lahenduse seadmete võrguühenduse haldamiseks, mida testitakse praegu koos kohaliku suurettevõttega ning millega on plaanis laieneda globaalsele turule.

Loe edasi


Äriühingu loomine võtab Eestis lihtsamal juhul mõned kümned minutid. Ettevõtte asutamine on võrdlemisi lihtne ja odav. Internetiühenduse, kodulehe ja e-posti saab kuueks kuuks tasuta Teliast. Kasumi ja kasvu vahel seisavad aga veel kliendid, kellele tuleb oma teenus või toode maha müüa. Äriplaanis kasvu prognoosida on lihtne, aga reaalselt kõigi nende klientideni jõudmine ja tehingute sõlmimine juba hoopis keerulisem.

Loe edasi


Laetakse postitusi

Digitark persoon

Eesti Telekomi EMT raadiovõrgu osakonna juht Ermo Polma räägib tarbijaharidusest ja oma igapäevatööst.