Jätkates Digitarga kasutamist oled teadlik küpsiste kasutamisest.

Juba pikka aega on Telia oma klientidele erinevate ostude tegemisel pakkunud mugavaid ja paindlikke finantseerimislahendusi. Eraisikud saavad kasutada populaarset järelmaksuteenust, mille vormistamine on kiire ning mille kasutamisel lisatakse soetatava kauba osamaksed lihtsalt järgmise kuu arvele.

Äriklientide jaoks aga on olemas Telia Liising, mis oma kasutusmugavuselt on vähemalt sama lihtne ehk ostu vormistamine ning lepingu sõlmimine toimub nii e-poes kui ka esinduses sujuvalt ja suurema pingutuseta. Sarnaselt järelmaksuga lisanduvad ka liisingu osamaksed igakuisele teenuste arvele ning iseteeninduses saab igal ajahetkel lepingust ülevaate. Mida äriklient liisingust veel teadma peaks ning missugust kasu ta teenust kasutades veel saab, sellest nüüd täpsemalt räägimegi.

 

Miks ja kellele?

 

Nagu liisingutooted ikka, on ka Telia Liising mõeldud kõigile ettevõtetele, kes soovivad teha väiksemaid või suuremaid investeeringuid infotehnoloogia ja kommunikatsiooni seadmetesse ilma suurte ühekordsete investeeringuteta. Klient peab vaid soovitava kauba Telia e-poes või esinduses välja valima ning seejärel saabki lepingu vormistada. Toodet saavad kasutada kõik  Telia ärikliendid, kelle maksekäitumine on korralik ning kes on riigile esitanud kõik nõutavad aruanded.

 

Etteotsustatud limiit

 

Kui tavapäraselt nõuab liisingulepingu vormistamine erinevat paberimajandust ning eraldi limiidi taotlemist, siis praegusel juhul see nii ei ole. Juhul kui kliendi maksekäitumine on olnud korralik, kehtestatakse talle liisinguteenuste jaoks limiiti automaatselt. See tähendab, et klient saab etteantud summa ulatuses kohe Telia poolt müüdava kauba soetamiseks liisinguteenust kasutada.

 

Sõlmi leping otse veebis

 

Kuna e-kaubanduse osakaal kasvab suure hooga nii kogu maailmas kui ka Eestis, liigub sarnaselt kauba ostmisega ka erinevate teenuste tellimine ning vormistamine veebikeskkondadesse. Sama kehtib ka liisingulepingute sõlmimise kohta. Kord juba Telia kliendiks saanud ettevõte ei pea liisingulepingu sõlmimiseks edaspidi esindusse minema. Piisab vaid e-poodi sisse logimisest, et näha kehtestatud limiidi suurust, kehtivaid tingimusi ning kohe peale kauba valimist on võimalik sõlmida ka leping. Loomulikult saab siinjuures valida lepingu perioodi (sõltuvalt kaubast 6–48 kuud) ning otsustada, kas teha ka mingis ulatuses sissemakse või mitte.

 

 

Kasutus- ja kapitalirent

 

Vastavalt oma soovile saab iga klient otsustada ka liisingulepingu tüübi üle. Üheks võimaluseks on kasutusrent, mis tähendab, et liisinguperioodi lõppedes on kaubale kehtestatud jääkväärtus ning Telial on kohustus seade liisinguperioodi lõpus tagasi võtta ning kliendil omakorda on õigus soovi korral seade jääkväärtusega välja osta.

Kasutusrendi eelised

  • Sissemakse alates 0 €
  • Lepinguperiood 12-48 kuud
  • Lepingu sõlmimise tasu 0 €
  • Jääkväärtused kasutusrendi korral vastavalt tootekategooriale
  • Intressi arvestatakse käibemaksuta summalt
  • Kulu saab kanda ettevõtte otsekuludesse
  • Alustavad ettevõtted saavad taotleda liisingulimiiti, kasutades lisatagatisena käendust

 

Teine variant on kapitalirent, mille puhul seadmele jääkväärtust ei jää ning see on seega kliendi oma. See tähendab, et tasuda tuleb vaid Telia teenuste arvega koos esitatavad kuumaksed ning rendiperioodi lõppedes ei pea midagi täiendavalt tegema ega otsustama.

Kapitalirendi eelised

  • Sissemakse alates 0 €
  • Lepinguperiood 6-48 kuud
  • Lepingu sõlmimise tasu 0 €
  • Intressi arvestatakse käibemaksuga summalt
  • Alustavad ettevõtted saavad taotleda liisingulimiiti, kasutades lisatagatisena käendust

Täpsemalt on siin ära tood kõik Liisingu tingimused.

 

Kokkuvõtteks

 

Kokkuvõtteks saab seega iga klient Telia e-poodi või ka iseteenindusse sisse logides oma ettevõttele pakutavat liisinglimiiti vaadata ning soovi korral kohe ka kasutada. Pale kauba valimist saab lepingu sõlmida vaid paari klikiga ning ka kaup jõuab reeglina kohale juba järgmisel päeval. Loomulikult saab kõike seda teha ka Telia esindustes ning juhul kui krediidilimiit mingil põhjusel puudub või jääb seda väheks, saab limiidi suurendamise taotluse teha esinduses, iseteeninduses või kliendihalduri kaudu.

 

 

 

Mina kirjutan peamiselt nutitelefonidest ja nendega seonduvast (rakendused, hooldamine). Samuti annan ülevaateid arvutitest ja nende lisaseadmetest – kuidas oma seadmete eest hoolitseda ja mismoodi valikut teha.

Kommentaarid

Tutvun toodetega
Lugesid loo läbi, võta nüüd hetk ja sirvi seotud tooteid või pane kinni ja naudi surfamist edasi