suhtlus-400x400Elioni lõi uue keskkonna Suhtlus.ee, mis tulevikus hakkab asendama eraklientidele mõeldud hot.ee-d ja äriklientide veebipostkasti. Ärikliendi suhtlus.ee koondab mugavalt ühtekokku kõik e-postikontod, kontaktid, uudiste rubriigid ja kõnelogid.

Keskkonna loomisel mõtles Elion väga palju väikestele ettevõtetele ning küsis protsessi käigus ka aktiivselt tagasisidet. Ettevõtete vajadusi arvestades loodi selles näiteks Eesti ainus tasuta kliendihaldussüsteem. Miks see hea on ja mida uus suhtlus.ee veel pakub?

Vaata suhtlus.ee’d tutvustavat videot!

Loo oma klientidega isiklik suhe

Meenuta viimast kogemust, mil klienditeenindaja oskas sulle pakkuda täpselt seda, mida soovisid, justkui mõtteid lugedes. Kas selline isiklik lähenemine pole mitte meeldiv? Siiski suudab ka parima mäluga teenindaja meeles pidada vaid korduvkliente, kellega tihti tegemist tuleb teha. Kui ettevõttes vastab telefonile mitu inimest, jääb personaalsus tihtipeale vaid
kauniks hüüdlauseks.

Suhtlus.ee keskkonnas on kõigi klientide kohta tehtud märkmed ja tähelepanekud jagatud. Kui seod oma töötelefoni Suhtlus.ee kontoga, näed siseneva kõne korral juba enne vastamist, kes sulle helistab ja millest te viimati rääkisite. Tõenäosus, et igale kliendile saab ettevalmistunult vastata, on seeläbi palju suurem ja ta kogeb isiklikumat teenindust.

postkast_suhtlus.ee

Näita oma firmat suuremana

Ehkki väikestel ja suurtel firmadel on kõigil oma eelised, mängib suurus usaldusväärsuse puhul olulist rolli. Suurte organisatsioonide puhul võime olla kindlad, et meie soovide täitmise eest hoolitseb kogu meeskond ja kliendisuhe ei kao üleöö.

Suhtlus.ee võimaldab näidata oma ettevõtet pisut suurema ja organiseeritumana. Näiteks saad luua oma tegevusvaldkondade jaoks erinevad meiliaadressid: firma@firma.ee, arved@firma.ee ja tellimused@firma.ee. Samas saad kõiki neid aadresse lugeda ühest postkastist.

Vasta alati kõigile

Kiire tööpäeva jooksul ei pruugi olla mahti kõikidele telefonikõnedele kohe vastata. Iga vastamata kõne on aga potentsiaalne kaotatud kliendisuhe või edulugu. Seetõttu oleme Suhtlus.ee puhul mõelnud ka sellele, et ükski ettevõtte telefonile saabuv kõne kaduma ei
läheks.

Sarnaselt veel lugemata kirjadega kuuluvad ka vastamata kõned pöördumiste hulka, mis meie tähelepanu vajavad. Suhtlus.ee näitabki vastamata kõnesid koos vastamata kirjadega. Nii väheneb tõenäosus, et oluline kõne kahe silma vahele jääb.

kontaktid_ajalugu_suhtlus.ee

Vaheta oma pabermärkmik elektroonilise vastu

Ehkki pabermärkmikul on emotsionaalne väärtus ja pastakaga kirjutamine on teinekord asendamatu, on sellel siiski olulisi puudusi. Juhul, kui märkmik kaotsi läheb, on arvatavasti püsivalt kadunud ka sinna kogutud andmed. Kõige taastamiseks kulub kindlasti väga pikk aeg.

Pilvekeskkonda salvestud info, mis paikneb Elioni hästi turvatud serverites, ei kao aga niisama lihtsalt. Lisaks saavad kõik kasutajad mis tahes seadmest sisse logides ühiseid andmeid vaadata ja muuta.

kontaktid_facebook_suhtlus.ee

Suhtlus.ee on tasuta, alustamine lihtne!

Suhtlus.ee on tasuta ja alustamine on lihtne – mine aadressile Suhtlus.ee ja logi sisse kasutajanime ja parooliga. Edasi juhendab sind juba keskkond ise.

login_suhtlus.ee

Kuigi keskkonda saavad kõik sisse logida ja kasutada selle võimalusi, on Suhtlus.ee meie Kodulehe majutuse ja e-posti klientidele reklaamivaba ning kliendikontakte on võimalik oma kolleegidega mugavalt jagada. Kui soovid Suhtlus.ee-d kasutama hakata Elioni Kodulehe majutuse ja e-posti kliendina, siis alusta toote tellimisest ja domeeni ületoomisest Elioni või uue domeeni loomisest.

Mõlemat saab teha mugavalt Elioni iseteeninduses. Kui domeeni, kodulehe majutuse ja e-posti ületoomisel tekib küsimusi, siis palun kirjuta aadressil arikliendid@elion.ee või helista ärikliendi teenindusele telefonil 1551.

Kaspar Korjus
Elioni ärijuht

Digitark koondab tehnoloogiateadlikke ja -huvilisi toimetajaid, kes otsivad üles põnevaimad ja kasulikumad tehnoloogiakillud Eestist ja laiast maailmast, et sinu elu oleks lihtsam, mugavam, toredam ja turvalisem.

Kommentaarid