Jätkates Digitarga kasutamist oled teadlik küpsiste kasutamisest.

Spotify kasutajad kuulavad koroonapandeemia ajal rahulikumat muusikat

#eriolukord #muusika #podcast #spotify

Spotify avaldatud kõige uuem finantsaruanne on üks esimesi ülevaateid, kuidas COVID-19 mõjutab striiminguteenuseid. Ootuspäraselt on Spotify saanud kasutajaid juurde. Neil on nüüd kokku 286 miljonit kasutajat, kellest 130 miljonit on maksvad kliendid, kelle abiga teeniti esimeses kvartalis 1,8 miljardi eurone kasum. Kuid numbritest huvitavam on see, kuidas kriis on mõjutanud inimeste käitumist Spotifys.

 

Näiteks on ettevõtte sõnul kukkunud kordades nende kasutajate arv, kes kasutavad Spotify’d autodes, kaasaskantavates seadmetes ja läbi arvuti brauserite, kuid need kasutajad pole striiminguplatvormi hüljanud, vaid kasutavad seda nüüd pigem läbi telekate ja mängukonsoolide, mille kasutuse kasv on olnud üle 50 protsendi. Ootamatult on mängukonsoolidest saanud üks enimkasutatavaid paltvorme muusika ja podcastide kuulamiseks.

Spotify viimase aja hiigelinvesteeringud podcastidesse on hakanud ennast ära tasuma, seda eriti selles uues normaalsuses, millest me ennast avastanud oleme. Umbes iga viies Spotify kasutaja kuulab ka taskuhäälinguid, mida on sellel platvormil juba nüüdseks üle miljoni.

 

Terviseteemalised podcastid on samuti populaarsed

Tundub nagu paljude jaoks on karantiin andnud võimaluse alustada omaenda podcastiga, sest uute nimetuste hulk kasvab mühinal. Ootuspäraselt on aga vähenenud reklaamikasumid, mis on Spotify puhul vähenenud üle kahekümne protsendi.

Spotify puhul on kindlasti tegu mugava teenusega, mis toob inimestele neil rasketel kuudel natuke leevendust. Seda näitab ka otsingustatistika, mille järgi otsitakse märgatavalt rohkem playliste sõnade järgi “chill” ja “instrumental”. Rohkem on hakatud otsima podcaste, mille teemadeks on tervis ja meditatsioon, kirjutab tehnoloogiaportaal Engadget. Spotify ootab käesolevalt aastalt vaikset kasvu ja 300 miljoni kasutaja piiri ületamist juba lähiajal.

 

Podcast.ee andmetel on Spotify podcastide Eesti TOP5 järgmine:

 

ehk Digimon usub, et digitehnoloogia on vahend nagu pintsel, mis ei tee iseenesest targemaks või lollimaks, aga läbi mille on võimalik palju ära teha. "Cool oleks, kui kõik on võrgus, aga samas jääks võimalus ennast lahti ühendada." Tema peamisteks töövahenditeks on Open Office, e-mail ning muidugi klaviatuur. Digimoni digitaalsed väljakutsed algasid Tamagotchi Eestisse jõudmisega, usub ta ise. "Tulevik on digi ja tarkus ning arukas tegutsemine on igal ajal kasuks," rõhutab ta.

Kommentaarid