Jätkates Digitarga kasutamist oled teadlik küpsiste kasutamisest.

Robot ei asenda müügimeest, kuid näitab, mis tegevus on jabur

#Äripäeva raadio #FeelingStream #robot

Automatiseeritud tekstianalüüs müügikõnedel ja klienditeenindusel võimaldab märgata mustreid, millistele tegevustele ettevõte raiskab aega ja raha. Hoolimata sellest, et robotid suudavad asendada inimesi mitmetes tegevustes, lõplikult inimene sealt juurest ära ei kao. Sedasi tõdesid saate “Viimane mudel” külalised, idufirma Feelingstream peaarhitekt Lauri Ilison ning Telia müügi ja teeninduse arendusüksuse juht Martin Lips.

Saates kõnelemegi just tehisintellektil põhinevast tekstianalüüsist, peatudes eelkõige suulise kõne analüüsil. Uurime, mis ärilist kasu võib sellest saada. Samuti sellest, kas tulevikus võib oodata, et robotid asendavad klienditeenindajaid ja müügimehi; millist informatsiooni arvuti suudab kokku korjata, mida inimene ei suuda; ning mida juht peab tegema, et oma olemasolevat informatsiooni väärindada.

 

Kuula Äripäeva raadiosaadet.

Kommentaarid

Tutvun toodetega
Lugesid loo läbi, võta nüüd hetk ja sirvi seotud tooteid või pane kinni ja naudi surfamist edasi