Jätkates Digitarga kasutamist oled teadlik küpsiste kasutamisest.

Muretu töötamise eelduseks on tellida kõik tööks vajalik ühest kohast

#alustav ettevõtja #IT #IT terviklahendus. #kontoritöö

Probleemivabaks ja sujuvaks kontoritööks peab tagala olema korras see tähendab, et tööriistad toimivad, telefoni- ja internetiühendus maailmaga on laitmatu ning ootamatud olukorrad ei löö tehnoloogiat rivist välja. Viimast võib juhtuda näiteks reisides, ebakvaliteetset teenust tarbides või küberrünnaku puhul.

 

Kas olete pidanud katkestama töö kõige magusamal hetkel, sest internet on aeglane ja katkendlik? Või olete kogenud olukordi, kus vajate IT abi ning seda pole kohe käepärast võtta?
Lahendus on lihtne: muretuks töötamiseks on mõistlik võtta kõik tööks vajalik ehk terviklahendus ühe teenusepakkuja juurest. See tähendab, et teenused, seadmed ja IT-tugi on omavahel seotud ning teenuse pakkuja võtab täieliku vastutuse oma teenuste ja seadmete toimimise eest.

Sellist terviklahendust pakub näiteks Telia. Äriklientidele pakutakse lisaks telefoni- ja internetisidele juba 20 aastat ka professionaalset IT-teenust: võrgu ja seadmete turvateenuseid nagu nutiseadmete ja arvutite viirusekaitset, tulemüüri ja turvalise kaugtöö teenust ning erinevaid pilvelahenduste teenuseid. Lisaks pakub Telia  kõiki tööks vajalikke seadmeid nagu telefone, nutiseadmeid, arvuteid, ruutereid, telereid, profiekraane, konverentsiseadmeid ja muud vajalikku kontoritehnikat.

 

Ligi 4000 ettevõtet kasutab Telia terviklahendust



Praegu on Telial juba ligikaudu 4000 väikest ja keskmise suurusega äriklienti, kes kasutavad kõiki tööks vajalikke interneti-, mobiili- ja IT-teenuseid ehk Telia terviklahendust. Ja ettevõtjate hinnang Telia teenustele on kõrge: Faktum & Ariko suurettevõtete teeninduse meeldivuse ja sõbralikkuse uuringus oli Telia tulemus viimati +58%, mis on 6 protsendipunkti kõrgem kui 2018. aasta talvel. Seega säilitas Telia esikoha kõigi vaadeldud ettevõtete seas. Kliendi probleemide lahendamise ladususe ja täpsuse näitaja tegi Telial samuti läbi 6-protsendipunktilise tõusu, kerkides +53%-le. Ettevõtete pingereas tõusis Telia teiseks LHV (+63%) järel.

Telia kliendid tegutsevad väga erinevates tegevusvaldkondades alates teenusmajandusest ja kaubandusest kuni transpordi, ehituse, põllumajanduse ja metsanduseni. Lisaks Eestis ja välismaal kasutatavale kõne- ja internetiteenusele on aasta-aastalt aina nõutumad teenused turvalised WiFi võrgud töötajatele ja külalistele ning viirusekaitse koos tulemüüri, e-posti ja serverite kaitsega.

Tekkis huvi? Küsi oma pakkumist Telia personaalselt konsultandilt numbril 1551 või oma kliendihaldurilt.

ehk Gerka soovitab kõigile: «Ära näpi tehnikat, mida ei tunne.» Ja julgustab samas kõiki saama digitargemaks, sest tehnikat, mis väärib näppimist ja lausa kasutamist, tuleb iga päev uksest ja aknast juurde. «Pole mõtet jalgratast leiutada, kui on olemas inimesed, kellelt abipalumine on oluliselt kiirem tee sihtmärgini jõuda. Mulle ei meeldi kulutada oma aega katsetuste ja proovimiste peale, ideaalis sooviksin ilmselt kõike lennult osata :-),» arutleb ta digitarkluse tagamaade ja olulisuse üle. «Mida vähem tarkvarauuendusi, seda lihtsam on elu. Kõige enam ärritab, kui telefonis või meiliprogrammis tekivad uuendused iseenesest, sest need leiavad aset tavaliselt kõige kiiremal hetkel ning ma pean oma rutiinist välja tulema ja katsetamistega tegelema hakkama,» itsitab ta. Ajaviiteks soovitab ta lugeda Ljapunovi 1954. aasta raamatut «Võitlus kiiruse eest» (ja soovitab samas väga «punaseid» kohti mõõduka huumoriga võtta). «Kuid see ei tähenda, et ma ise tahaksin füüsikalisi ja keemilisi katseid teha ning juhtmeid ühendada. Restart aitab 99% juhtudest hädast välja,» jagab ta kogemustepõhist julgustust. Oluliseks tehnoloogiaks enda ümber peab ta rüperaali ja internetti, mis on vajalikud nii tema töös kui ka suhtlemises sõprade ja perega. «Muide, ilma nutitelefonita saab täiesti elada – hetkel on mu telefon olnud nädal aega remondis ning harjutan näppu vana nuppudega Nokiaga. See on isegi omamoodi kasulik: bussipeatuses on aega inimesi jälgida, poeskäigud lähevad kiiremini ning juuksuris on mahti ajakirju lugeda. Kõik on hästi, kuid telefoniarve on tõenäoliselt meeletu, sest enamik pisemaid teateid ja jutuajamisi olen harjunud Viberi teel tasuta korda ajama.» Igasugused äpid meeldivad talle üldse väga, sest need on ta enda sõnul just temasuguse veidi kärsitu inimese jaoks tehtud – lihtsalt käsitletavad, kiirelt omandatavad ja elu kergendavad. «Mulle meeldivad veel igasugused toredad elektroonilised ja tehnilised «vidinaid», alates kiivri sidesüsteemist ja sõidukite GPS-seadmetest kuni selleni, et tänapäeval saab otse telekaekraanil netis surfata ning nutitelefoniga netivõrku «ehitada»,» loetleb ta oma nutielu rohkeid ja uhkeid võimalusi.

Kommentaarid

Tutvun toodetega
Lugesid loo läbi, võta nüüd hetk ja sirvi seotud tooteid või pane kinni ja naudi surfamist edasi