Jätkates Digitarga kasutamist oled teadlik küpsiste kasutamisest.

McDonald’s hakkab tehisintellekti abil drive-in menüüsid muutma

#tehisintellekt

Lähitulevikus võib autoga drive-in’i pöörates ning menüüd silmitsedes hakata see liikuma, soovitades osta mõningaid lisatooteid. Kiirtoidukett ostis 300 miljoni dollari eest masinõppe startup’i nimega Dynamic Yield, mida plaanitakse esmajoones rakendada just drive-in-akende juures.

 

Süsteem on iseseisvalt kursis erinevate faktoritega nagu ilm, kellaaeg, kohalikud sündmused, liiklustihedus, hiljutised populaarsed tooted ning isegi see, mida klient parasjagu tellib, et pakkuda juurde just neid sööke ja jooke, mille järele võiks konkreetsel inimesel hetkel isutada.

Nii näiteks promotakse kuumadel päevadel jääteed või restorani ülekoormuse ajal lihtsamaid tooteid, mida on töötajatel HÕLPsam valmistada ja mis saavad kiiremini valmis.

 

Tehisintellekti testiti eelmisel aastal üksikutes söögikohtades ning tänavu plaanitakse see toimima saada juba laiemalt. Eesmärk on katta kõik 14 000 Ameerika restorani ja laieneda ka muudele turgudele. McDonald’s kavatseb TI-põhiseks teha ka iseteeninduskassad ja mobiiliäpi. Samuti saaks seda kasutada köögitehnoloogias. Millal nutikas müügivahend Eestisse jõuab, pole veel teada.

Dynamic Yield jääb endiselt toimima iseseisva ettevõttena. Nende praeguste klientide hulka kuuluvad IKEA, Sephora ja Urban Outfitters. McDonald’si omandus paneb siiski mõtlema huvitavatele tulevikuvõimalustele, kirjutab Engadget. Nii näiteks pole välistatud, et hakatakse tuvastama auto numbrimärke, mis võimaldaks tehisintellektil pakkuda spetsiaalset menüüd, mis põhineb kliendi ostuajalool.

ehk Digimon usub, et digitehnoloogia on vahend nagu pintsel, mis ei tee iseenesest targemaks või lollimaks, aga läbi mille on võimalik palju ära teha. "Cool oleks, kui kõik on võrgus, aga samas jääks võimalus ennast lahti ühendada." Tema peamisteks töövahenditeks on Open Office, e-mail ning muidugi klaviatuur. Digimoni digitaalsed väljakutsed algasid Tamagotchi Eestisse jõudmisega, usub ta ise. "Tulevik on digi ja tarkus ning arukas tegutsemine on igal ajal kasuks," rõhutab ta.

Kommentaarid

Tutvun toodetega
Lugesid loo läbi, võta nüüd hetk ja sirvi seotud tooteid või pane kinni ja naudi surfamist edasi