Jätkates Digitarga kasutamist oled teadlik küpsiste kasutamisest.

Kuidas suutis Itella Estonia vähendada kliendipöördumisi poole võrra?

#FeelingStream #ItellaEstonia #kõneanalüüs

Kuidas suudeti Itella Estonia’s Feelingstreami abil vähendada kliendipöördumisi pea poole võrra, seista silmitsi oma suurimate väljakutsetega ning lahendada viga kodulehel 20 minutiga? Sellest ja kõigest muust räägib Itella Estonia kliendikogemuse direktor Monika Prits.

Digitark koondab tehnoloogiateadlikke ja -huvilisi toimetajaid, kes otsivad üles põnevaimad ja kasulikumad tehnoloogiakillud Eestist ja laiast maailmast, et sinu elu oleks lihtsam, mugavam, toredam ja turvalisem.

Kommentaarid

Tutvun toodetega
Lugesid loo läbi, võta nüüd hetk ja sirvi seotud tooteid või pane kinni ja naudi surfamist edasi