Jätkates Digitarga kasutamist oled teadlik küpsiste kasutamisest.
ÕSrobot annab kiiresti suhtlusäpis sõnadele vasted ning viitab lisainfole õigekeelsussõnaraamatu veebiversioonis. Fotod: ekraanitõmmised juturobotist ja EKI kodulehelt

Ma pakun, et väga palju neid inimesi su tutvusringkonnas pole, kellega läbi Messengeri ühendust poleks võimalik saada. Just! Kõik on omal moel kohal, kõigile saab kirjutada ja miks siis mitte luua ka teenuseid, mida kasutada tuttava suhtlusplatvormi kaudu.

Kuidas see käib? Üks värske näide on Õigekeelsusrobot – see sõna kõlab kohmakalt, kuid tegemist on ülimugava abimehega Facebooki Sõnumites või Messengeri-äpis.

ÕSrobot on lihtne tööriist - sisesta sõna ja juturobot vastab sulle sõnaseletuse ning lingiga täiendavale infole. Foto: ekraanipilt juturobotist
ÕSrobot on lihtne tööriist: sisesta sõna ja juturobot vastab sulle sõnaseletuse ning lingiga täiendavale infole. Foto: ekraanipilt juturobotist

ÕSrobot (kasutajanimi 6Srobot) on justkui sinu sõber kontaktlistis – avad temaga vestluse, kirjutad eestikeelse sõna, mille tähendust soovid kontrollida ning kohe tuleb lühike seletav vastus.

Vajutades vestlusaknas juuresolevale lingile, avaneb brauseris pikem artikkel Eesti õigekeelsussõnaraamatust. Kuna Eesti Keele Instituudi koduleht kuigi mobiilisõbralik pole, siis on tegu tõeliselt kasuliku juturobotiga. 

Rongibot varustab sind suhtlusäpis rongiaegadega

Veidi varem sel aastal asus tegutsema Rongibot, mille kaudu on võimalik suhtlusäpist lahkumata viia end kiiresti kurssi rongiaegadega. Vestlusaknasse tuleb vaid kirjutada näiteks “Tallinn Viljandi” ja vastuseks tulevad järgmised rongiajad. Nende peale vajutades leiab kasutaja end rongifirma kodulehelt, kust saab juba pileti soetada.

Rongibot teavitab sind kiiresti rongide väljumisaegadest. Foto: ekraanitõmmis juturobotist
Rongibot teavitab sind kiiresti rongide väljumisaegadest. Foto: ekraanitõmmis juturobotist

Juturobotid on peagi igapäevased ja parandavad klienditeenindust

Arvata on, et sarnaseid roboteid hakkab kõvasti juurde tulema. Varsti on see juba uus norm, milleta tunduks elu kohmakas ja vanamoodne. Olete ehk viimasel ajal ka märganud paljude poodide kodulehtede all paremas servas lahti hüppavat chat’i, kus abivalmis robot küsib, kuidas saab abiks olla. Talle kirjutatud küsimuse peale vastab juba klienditeenindaja.

Uutmoodi ja kasutajatelt väga head tagasisidet saanud lahendust saad proovida näiteks telia.ee lehel. See on hea näide, kuidas professionaalsete klienditeenindajate kompetentsi saab ära kasutada parema tehnilise lahenduse kaudu. Enam ei pea rippuma klienditoe ooteliinil, teadmatuses, mitme või mitmekümne minuti jooksul on võimalik ühendust saada.

Anna kommentaarides teada, kuidas on sinu läbisaamine juturoboti ja klienditoega suhtlemisel ning millised teenused võiksid veel samamoodi chat’i kaudu toimuda?

ehk Digimon usub, et digitehnoloogia on vahend nagu pintsel, mis ei tee iseenesest targemaks või lollimaks, aga läbi mille on võimalik palju ära teha. "Cool oleks, kui kõik on võrgus, aga samas jääks võimalus ennast lahti ühendada." Tema peamisteks töövahenditeks on Open Office, e-mail ning muidugi klaviatuur. Digimoni digitaalsed väljakutsed algasid Tamagotchi Eestisse jõudmisega, usub ta ise. "Tulevik on digi ja tarkus ning arukas tegutsemine on igal ajal kasuks," rõhutab ta.

Kommentaarid

Tutvun toodetega
Lugesid loo läbi, võta nüüd hetk ja sirvi seotud tooteid või pane kinni ja naudi surfamist edasi