Jätkates Digitarga kasutamist oled teadlik küpsiste kasutamisest.
Allikas: Shutterstock

Kõigile kiirusehulludele on veel enne aasta lõppu suurepärane uudis. 15. detsembril saavutas Las Vegase kõrbes magnetjõul liikuv hüperloop kiiruse 387 km/h, kirjutab The Verge.

 

Kuigi hüperloopi teoreetiline maksimaalne kiirus on üle tuhande kilomeetri tunnis, on saavutatud rekord siiski tunduvalt üle eelmise, milleks oli natuke üle 300 km/h. Kiiruskatseid läbiviiva Virgin Hyperloop One’i sõnutsi aitaks kaks kilomeetrit pikem rada eesmärgi püstitada.

Ettevõte üks kaasasutajatest Richard Branson aitas vaatamata muutustele firmas ja ühe eesistuja ahistamissüüdistusele kaitsta olemasolevaid investeeringuid. Nii et õnnestunud kiirusrekord on väga hea uudis ja on loota, et katsed jätkuvad.

XP-1 – nii kutsutakse vagunit, mis mööda loop’i ehk omamoodi tunnelit sõidab – kiirusest isegi olulisem on firma uus tehnoloogia. Selleks, et tippkiirus saavutada, peab liikumine toimuma põhimõtteliselt vaakumis. Ilma õhuta keskkond on õhusõiduki liikumiseks hädavajalik. Tehnoloogiat tutvustas laiemale avalikkusele teooriana esimesena Elon Musk 2013. aastal, mil see kutsus esile skeptilisi arvamusi, sest kõlas liiga ebareaalsena. Muski hinnangul võiks hüperloop olla tuleviku sõiduvahend eri maailma linnade vahel nii reisijatele kui ka kaupadele.

 

ehk Digimon usub, et digitehnoloogia on vahend nagu pintsel, mis ei tee iseenesest targemaks või lollimaks, aga läbi mille on võimalik palju ära teha. "Cool oleks, kui kõik on võrgus, aga samas jääks võimalus ennast lahti ühendada." Tema peamisteks töövahenditeks on Open Office, e-mail ning muidugi klaviatuur. Digimoni digitaalsed väljakutsed algasid Tamagotchi Eestisse jõudmisega, usub ta ise. "Tulevik on digi ja tarkus ning arukas tegutsemine on igal ajal kasuks," rõhutab ta.

Kommentaarid

Tutvun toodetega
Lugesid loo läbi, võta nüüd hetk ja sirvi seotud tooteid või pane kinni ja naudi surfamist edasi