Jätkates Digitarga kasutamist oled teadlik küpsiste kasutamisest.
GoPro kaameratootja otsib võimalusi ühenduda pilveteenusega automaatselt. Foto: tootja

GoPro ei soovi olla tuntud ainult heade kaamerate tootmise poolest, vaid soovib muuta oma suunitlust kaamerate tootjast elustiilimeedia ettevõtteks. Selleks otsib ettevõte pilveteenusepakkujaid, kellega koostööd alustada, et anda oma kasutajatele võimalus kogu ülesfilmitud-pildistatud meedia salvestada, töödelda ning jagada otse pilvest.

GoPro kaamerad peavad vastu kõige karmimatele tingimustele, kuid meedia tuleb sellegipoolest salvestada mälukaardile nagu kõige tavalisema fotokaameragi puhul. Kasutajatel ei jätku tavaliselt aega, et tehtud fotod ja videod laadida arvutisse või töötlusprogrammi – see on üks põhjus, miks põnevat sisu täis mälukaardid jäävad tihti lihtsalt seisma. Nutitelefonide puhul on salvestatud failide jagamine tehtud lihtsamaks (Suhtlus Pilv, DropBox, Google Drive, OneDrive), kuid GoPro soov on see teha veelgi lihtsamaks.

GoPro pilveteenus on praegul veel arendamise algfaasis, kuid visioon on selge: kui kaamera pannakse laadima, laadib seade kogu meedia automaatselt pilve, kaotades sellega ära käsitsi piltide ja videote arvutisse tõmbamise vajaduse. Ka töötlemine ning jagamine oleks võimalik otse pilve kaudu.

Riistvaratootjana ei ole ettevõte pidanud muretsema turvalekete või privaatsuse pärast, aga kui välja tullakse pilveteenusega, peab ettevõte ka selliste ülesannetega toime tulema.

Selline pilveteenus annaks GoProle ka oma kasutajatest parema ülevaate, kuna praegu ei kogu nad kasutajate demograafilisi või kasutusharjumuslikke andmed. Sellest tulenevalt võib ettevõtte järgmiseks väljakutseks saada kõikide nende kasutajaandmete turvaline hoiustamine.

GoPro liigub kaameratega pilveteenuse sünkimise suunas. Foto: tootja
GoPro liigub kaameratega pilveteenuse sünkimise suunas. Foto: tootja

Riistvaratootjana ei ole ettevõte pidanud muretsema turvalekete või privaatsuse pärast, aga kui välja tullakse pilveteenusega, peab ettevõte ka selliste ülesannetega toime tulema. Veel ei ole teada, millise ettevõttega selles valdkonnas koostööd tegema hakatakse.

Spetsiifilist infot nagu see, kuidas pilveteenus täpsemalt töötab, veel teada pole, kuid tõenäoliselt ei soovita pilves hoiustada täisresolutsioonis meediat – see vähendatakse väiksemale resolutsioonile ning kaadrisagedusele, mis on sobilik mobiilsetes seadmetes vaatamiseks.

Kindel on see, et kasutajakogemus peab olema ideaalne ning õigesti tehtuna ja õigel ajal välja lastuna võib see olla suurepärane võimalus ettevõtte veelgi suuremaks kasvuks ning ülim tagatis turgu õõnestavate nutitelefonide vastu.

 

Allikas: Inside GoPro’s Ambitious Plan To Connect Their Cameras To The Cloud

 

ehk digitaavi sai oma hüüdnime täiesti juhuslikult. "Kuid see sobib mulle," on ta sellega nüüdseks juba harjunud. "Kõik digitehnoloogiaga seonduv peab olema lihtsasti arusaadav, mugav kasutada ning märkamatult minu igapäevaelusse sobituma," räägib Digitaavi. "Telefon, sülearvuti ning Google-kalender on minu igapäevased abimehed ja assistendid, milleta ma oma elu enam ette ei kujuta. Kohtumised, trennid, puhkused – kõik on kirjas kalendris, mis omakorda on kõikide seadmete vahel sünkroniseeritud." Digimaailmaga sai DIgitaavi põgusalt tuttavaks juba ligi 15 aastat tagasi kooli arvutitunnis oma esimest e-posti kontot luues. "Suurem huvi tekkis aga esimese nutitelefoniga, milleks oli HTC Wildfire, mis oma tehnilistelt näitajatelt kuigi võimekas telefon ei olnud, sest näiteks Instagram seal tööle ei hakanudki," meenutab Digitaavi, nägu muigel. Paljudele kõlab sõna “digi” Digitaavi sõnul hirmutava ning halvaendelisena. "Minu eesmärk on tuua inimesed, kes võib-olla seni selle maailmaga kokku puutunud ei ole, lähemale teenustele, tehnoloogiatele ning vidinatele, millest neile igapäevaelus kasu tõuseks." Digitaavi kirjutab uudiseid teemadel, mis talle endale huvi pakuvad. "Üritan seda teha keeles, mis on arusaadav kõigile."

Kommentaarid