Jätkates Digitarga kasutamist oled teadlik küpsiste kasutamisest.

Ettevõte saab luua endale oma telekanali: Expert Eesti ja GMP Clubhoteli kogemus

#Äri TV #telekanalid

InfoTV on uus Telia teenus, mida saavad kasutada kõik ÄriTV kasutajad. See on ettevõtte oma telekanal, kus näidata reklaami või edastada kolleegidele ja külalistele ettevõttega seotud olulist infot. Ettevõte saab kanali näol hea võimaluse teleekraani vahendusel teha klientidele eripakkumisi ning innustada töötajaid olulise infoga. Oma kogemust jagavad Expert Eesti ja GMP Clubhotel.

 

Expert Eesti on koduelektroonika kaupluste kett 10 kauplusega Eestis. Expert pakub oma klientidele suurt valikut kodu- ja IT-tehnikat, olgu selleks külmkapp, pesumasin, televiisor, köögikombain või hoopis sülearvuti. Kauplustes mängib igapäevaselt mitu müügis oleva teleri ekraani, millel võib joosta mõne kanali pilt. Experti kauplustes aga näidatakse selle asemel suunatud infot klientidele: erinevaid videoid ja kanaleid kuni reklaami ja info edastuseni välja. InfoTV teenuse dashboard võimaldab Expertil erinevates Eesti linnades asuvate kaupluste ekraane hallata ühest kohast: lisada ja eemaldada reklaame, videoid jne. Ühe funktsioonina saab näidata erinevat infot ja reklaame erinevates ekraanikohtades.

GMP Clubhotel Otepääl majutab talviseid suusahuvilisi ja suviseid kuppelmaastiku lembeseid sportlikke inimesi. Nagu hotellides tavaliselt, on igas hotellitoas teler, mida külastajad vaadata saavad. Ettevõtte jaoks on oluline jagada külastajatega infot näiteks menüüpakkumiste või toimuvate sündmuste kohta. InfoTV kanal võimaldab vahetada infomaterjali ühest kohast selle asemel, et ükshaaval tubades ekraanipilti uuendada. Hotellis ei ole see tegevus tehniliselt liialt kergesti teostatav, sest ruumid on hõivatud ning vabanevad erinevatel aegadel, seega ekraanide haldamine ühest kohast lahendab selle probleemi.

InfoTV teenus on mõeldud eelkõige majutus-, toitlustus-, teenindus-, jaekaubandus- ja meelelahutussektoris tegutsevatele ettevõtetele. Teenusega saab ettevõte suhelda klientidega ning suuremad kontorid saavad uue sisekommunikatsiooni kanali. Telekanali ideel on palju plusse – näiteks puuduvad telereklaamil trükkimise, levitamise ja paigaldamise kulud, võimaldades teha isegi pikemaajalist kampaaniat taskukohase hinnaga. Samuti on liikuv pilt oluliselt märgatavam ja eristuvam harilikust reklaambännerist, rääkimata pisikestest paberreklaamidest. Keskne ekraanide ja videote haldamine on eriti mugav olukorras, kus ekraanid paiknevad üle Eesti laiali. Kõik muudatused tehakse samaaegselt ning pole vajadust infot edastada e-kirja kaudu või mälupulgal.

 

Eripakkumine!
InfoTV on uuele kliendile 3 kuud tasuta proovimiseks. 

 

ehk Gerka soovitab kõigile: «Ära näpi tehnikat, mida ei tunne.» Ja julgustab samas kõiki saama digitargemaks, sest tehnikat, mis väärib näppimist ja lausa kasutamist, tuleb iga päev uksest ja aknast juurde. «Pole mõtet jalgratast leiutada, kui on olemas inimesed, kellelt abipalumine on oluliselt kiirem tee sihtmärgini jõuda. Mulle ei meeldi kulutada oma aega katsetuste ja proovimiste peale, ideaalis sooviksin ilmselt kõike lennult osata :-),» arutleb ta digitarkluse tagamaade ja olulisuse üle. «Mida vähem tarkvarauuendusi, seda lihtsam on elu. Kõige enam ärritab, kui telefonis või meiliprogrammis tekivad uuendused iseenesest, sest need leiavad aset tavaliselt kõige kiiremal hetkel ning ma pean oma rutiinist välja tulema ja katsetamistega tegelema hakkama,» itsitab ta. Ajaviiteks soovitab ta lugeda Ljapunovi 1954. aasta raamatut «Võitlus kiiruse eest» (ja soovitab samas väga «punaseid» kohti mõõduka huumoriga võtta). «Kuid see ei tähenda, et ma ise tahaksin füüsikalisi ja keemilisi katseid teha ning juhtmeid ühendada. Restart aitab 99% juhtudest hädast välja,» jagab ta kogemustepõhist julgustust. Oluliseks tehnoloogiaks enda ümber peab ta rüperaali ja internetti, mis on vajalikud nii tema töös kui ka suhtlemises sõprade ja perega. «Muide, ilma nutitelefonita saab täiesti elada – hetkel on mu telefon olnud nädal aega remondis ning harjutan näppu vana nuppudega Nokiaga. See on isegi omamoodi kasulik: bussipeatuses on aega inimesi jälgida, poeskäigud lähevad kiiremini ning juuksuris on mahti ajakirju lugeda. Kõik on hästi, kuid telefoniarve on tõenäoliselt meeletu, sest enamik pisemaid teateid ja jutuajamisi olen harjunud Viberi teel tasuta korda ajama.» Igasugused äpid meeldivad talle üldse väga, sest need on ta enda sõnul just temasuguse veidi kärsitu inimese jaoks tehtud – lihtsalt käsitletavad, kiirelt omandatavad ja elu kergendavad. «Mulle meeldivad veel igasugused toredad elektroonilised ja tehnilised «vidinaid», alates kiivri sidesüsteemist ja sõidukite GPS-seadmetest kuni selleni, et tänapäeval saab otse telekaekraanil netis surfata ning nutitelefoniga netivõrku «ehitada»,» loetleb ta oma nutielu rohkeid ja uhkeid võimalusi.

Kommentaarid

Tutvun toodetega
Lugesid loo läbi, võta nüüd hetk ja sirvi seotud tooteid või pane kinni ja naudi surfamist edasi