Digitargad persoonid: klienditeenindajad naudivad tööd ja õpivad aina juurde


Digitarga augustipersoone on kokku lausa neli. Eesti Telekomi teenindustiim EMT ja Elioni klientide tehnoloogia-küsimuste lahendamiseks on laiaulatuslik, osa neist sadadest teenindajatest teeb oma igapäevatööd telefoniga, osa meili teel või kliendi juures kodus ja tööl, teised hoopis tšätivad sotsiaalvõrgustikes, kus suur hulk kliente samuti oma küsimusi esitab ja digimuredele vastuseid otsib.

Üks omadus iseloomustab EMT ja Elioni klienditeenindajaid aga kindlasti – nad naudivad oma tehnoloogiaküllast ja põnevat tööd ning harivad end oma valdkonnas pühendunult iga päev.

ehk Rainu, Digitarga pere pesamuna soetas oma esimese 465 Microlinki arvuti siis, kui oli alles 15 ja Eestis laiatarbe personaalarvutitest veel vaid unistati – alles esimesed katsejänesed suutsid ja soovisid sellise koletisega nagu koduarvuti toona tegeleda. Ei läinud aga aastatki, kui Rainu leids üles ka telefoniliini ja ühendas arvuti dial-up-ühendusega algelisse internetti. Nii see digitarklus hoo sisse sai, aga õpib ja katsetab ta läbi argikogemuste ja töö digitarkusi muidugi senini.

Kommentaarid