Jätkates Digitarga kasutamist oled teadlik küpsiste kasutamisest.

Apple on hädas, sest kliendid on telefonidega rahul

#apple #iPhone

Pole ühtegi mõistlikku põhjust vahetada välja üle-eelmisel aastal välja tulnud iPhone X värskemate mudelite vastu. Ka varem on õunatelefonid olnud head ja erakordselt vastupidavad, kuid siis on nende müüki juhtinud innovatsioon. Apple’i imetrikk oli tuua välja tooteid ja teenuseid, mida inimesed veel ei teadnud, et nad vajavad, kuid ometi tundusid need tohutult paljudele ihaldusväärsetena. Igal uuel aastakäigul oli uusi funktsioone, mida enam pole praktiliselt võimalik leida.

 

Kuigi uued iPhone’id on kvaliteedilt esirinnas ja seega ühtepidi oma hinda väärt, siis teisalt otsustavad järjest rohkemad kasutajad uue ligi poolteist tuhat eurot maksva seadme asemel välja vahetada aku ning rokkida edasi näiteks 2017. aastal välja tulnud iPhone 8 peal.

Eelmisel aastal jõudis avalikkuse ette Apple’i manipulatsioon vanemate telefonide akudega ning tarkvara tahtlik aeglustamine, mis varEM pani kliente uute telefonide poole vaatama.

Nüüd, kus tarbijad on teadlikumad ja kasutavad usinalt küllaltki soodsat akuvahetusteenust, pole neil uusimat iPhone’i enam vaja.

Ühtlasi on aku vahetamine läinud lihtsamaks. Ennekõike on see tarbija võit. Investoritele on uudis muidugi halb ning arvata on, et kui oleks Apple’i teha, siis nad ei lubakski akusid vahetada või võrdsustaksid selle uue seadme hinnaga ja aeglustaksid hea meelega eelmiste aastate mudeleid edasi. Läbipaistvus ja teadlikkuse kasv on tulnud klientide rahakotile kasuks.

See on osaliselt põhjus, miks Apple’i juht Tim Cook oli sunnitud hiljutises ülesastumises teada andma kasinatest müügitulemustest ja mitte parematest prognoosidest. Kui tavaliselt on aasta lõpp Apple’ile aasta parim, siis see aasta näitas tugevat langustrendi. Kui tõusu aastatel olid iPhone’ide, iPadide ja Macide müüginumbrid avalikud, sest nendega sai uhkustada, siis eelmise aasta lõpus otsustas Apple selle info avaldamise lõpetada. Kellele ikka meeldib halbu uudiseid edastada.

 

 

ehk Digimon usub, et digitehnoloogia on vahend nagu pintsel, mis ei tee iseenesest targemaks või lollimaks, aga läbi mille on võimalik palju ära teha. "Cool oleks, kui kõik on võrgus, aga samas jääks võimalus ennast lahti ühendada." Tema peamisteks töövahenditeks on Open Office, e-mail ning muidugi klaviatuur. Digimoni digitaalsed väljakutsed algasid Tamagotchi Eestisse jõudmisega, usub ta ise. "Tulevik on digi ja tarkus ning arukas tegutsemine on igal ajal kasuks," rõhutab ta.

Kommentaarid

Tutvun toodetega
Lugesid loo läbi, võta nüüd hetk ja sirvi seotud tooteid või pane kinni ja naudi surfamist edasi