5 võimalust, kuidas Telia pühendunud äriklienditugi saab sinu äri aidata

#äriklienditugi

Väike-ettevõtte juhtimine meenutab tihti Hunt Kriimsilma elu, sest korraga peab täitma mitme ametikoha rolli. Kui aga tekivad probleemid teenuste või seadmetega, ei pea IT-meheks siiski hakata, vaid saab lihtsalt Telia äriklienditoesse helistada. Loe, kuidas Telia klienditugi toetab sinu äri:

 

Eesti parim klienditugi, mis läheneb probleemidele personaalselt

Pole vahet, kus Eesti paigas sa asud, Telia üle-eestiline tehnikute võrgustik on alati sinu jaoks vaid ühe kõne kaugusel. Olenevalt probleemist, lahendatakse see kiirelt kas kaughalduse teel või kontorivisiidil. Tänu sellele on Telia ärikliendituge hinnatud Eesti parimaks. Nii saad ise oma põhitööle keskenduda ega pea kulutama kogu päeva lahendamaks asja, mille oma ala professionaal teeks tunnikesega.

 

Soodsam kui eraldi IT-mehe palkamine

Ettevõtte juhina tuleb iga töötaja palkamisel olla veendunud tema vajalikkuses ning niisama kohvijoojaid naljalt tööl ei hoita. Nii võib ka eraldi IT-mehe palkamisel asemel kaaluda hoopis Telia professionaalse IT-abi kasutamist. See sinu jaoks vajadusel alati olemas, kuid sellega ei kaasne püsikulusid, et saaksid kulud madalal hoida.

 

Telia kõnekeskus toetab ka sinu äri kliendituge

Kui sinu ettevõttel on oma klienditugi, on Telia kõnekeskuse teenus sulle suurimaks abiks. Tagame, et kiirel ajal jaguneks kõik kõned vabade teenindajate vahel võrdselt ära, et ükski su klient ei peaks telefoni otsas mõttetult kaua muusikat kuulama. Kui aga tõesti ei jõua kliendiga tegeleda, pakub Telia kõnekeskus ka tagasi helistamise võimalust.

 

Olemas nii esindustes, veebis, mobiilirakenduses, meili kui ka kõne teel

Inimesi on erinevaid: üks tunneb end mugavalt veebis surfates, teine esindust külastades, kolmas e-kirju saates, neljas helistades. Telia klienditugi on kõikjal alati abiks: Online Abis saab ise mugavalt seadmeid hallata ja leida kergeid seadistamise õpetusi, telefoni teel aga kiirelt ühendust Telia ärikliendi teenindajatega.

 

Telia partnerid on ka Sinu partnerid

Telia partnerid otsivad pidevalt uusi lahendusi, mis sinu äri aitaks ja arendaks. Näiteks Telia partner Feelingstream lõi lahenduse, mis aitas leida kasulikke vihjeid klientide ootustele vastamiseks. Itella Estonia proovis seda vaid paar kuud ning vähendas klienditoe pöördumisi lausa 48% võrra.

 

Telia klienditoe suureks austajaks on väikeettevõtjast Meelis. Tihti tabavad teda igasugu probleemid ootamatult, ent kogenud ärijuhina on tal alati asi kontrolli all, ehkki ta ise end suuremaks arvutispetsialistiks ei pea. Vaata õpetlikust „Meelise ärikooli“ videost, kas ja kuidas tal see õnnestub!

 

 

Digitark koondab tehnoloogiateadlikke ja -huvilisi toimetajaid, kes otsivad üles põnevaimad ja kasulikumad tehnoloogiakillud Eestist ja laiast maailmast, et sinu elu oleks lihtsam, mugavam, toredam ja turvalisem.

Kommentaarid