Meil kõigil tekib aega, mida me ei kuluta töötamisele, söögi tegemisele, lastega mängimisele, keeleõppele või spordile – aega, mida justkui ei kasutagi millelegi konkreetsele.

3 parimat ajaviitemängu 0



Meil kõigil tekib aega, mida me ei kuluta töötamisele, söögitegemisele, lastega mängimisele, keeleõppele või spordile  aega, mida justkui  ei kasutagi millelegi konkreetsele.

See aeg on saladusi täis ja enamasti eelistame sellest vaikida. Kui keegi helistab ja küsib, millega tegeleme, siis tundub, et peaks midagi asjalikku ütlema – igal juhul mitte mainima Angry Birdsi, millele viimane poolteist tundi on kulunud. Kui mul veel Instagram oli, võisin seal veeta tund aega igal hommikul ja rohkemgi veel õhtuti.

Ometi on sellisel ajaviitmisel meie elus oma koht. Seni, kui selle tõttu ei jää midagi olulist tegemata, on aeg endale väga oluline. Reisides on mul tulnud ette pikki ootamisi. Kas läheb buss keset linnaliiklust katki ja tekib kolm tundi “vaba aega” või hilineb lend. Toon välja kolm eriilmelist mängu, millega aega killida.

Timberman

Robustne ja lihtne, 8-bitise väljanägemisega puuraiumise küte. Langeta metsa kiiruse peale. Mäng venima ei hakka, küll aga läheb kiiremaks. Soovitav ka Eesti metsaärimeestele, kes saaksid selle tasuta mänguga auru välja lasta ja jääks rohkem puid kasvama.

Screenshot_20170322-115005

Kiwanuka

Toimeta rahvas välgunoolte abil üle kuristike. Mängijale ehk jumalale on antud rahvas, kelle saatus, elu või surm, sõltub sellest, kui hästi kasutad salapärast maagiat, et liikuda värvilisest kristallist platoodel. Üks neist mängudest, mille visuaal ja muusika on nii kutsuvad, et jääb vaid üle nuputada, kuidas ettetulevaid takistusi ületada. Rahulik, ilma taimerita, kuid samas pingeline nuputamismäng.

Screenshot_20170322-114412

The End of the World

Selle mängu teeb eriliseks teema – armastus, mis on läbi saanud. Kõik on hall, sihituid käike mööda tühje tänavaid saadab minoorne klaverimuusika. Midagi pole teha, siin mängus pole kellegagi kakelda, pole punkte mida koguda. Vaid aeg-ajalt peatub pilk kellal, kuhu vajutades rullub lahti soe ja mõnus minevik, mis vihjab unustamatutele tundidele koos kallimaga. Kes vähegi kunagi kedagi armastanud, sulavad selle mängu kütkes. Olles vaid paar korda mänginud, pole ma veel aru saanud, mis on selle mängu eesmärk: üle saada? Ma ei taha ka guugeldada, vaid ise avastada. Minule teadaolevalt esimene mäng melanhoolikutele.

Screenshot_20170322-195507


Autorist

Hardi Keerutaja

Hardi Keerutaja

ehk Digimon usub, et digitehnoloogia on vahend nagu pintsel, mis ei tee iseenesest targemaks või lollimaks, aga läbi mille on võimalik palju ära teha. "Cool oleks, kui kõik on võrgus, aga samas jääks võimalus ennast lahti ühendada." Tema peamisteks töövahenditeks on Open Office, e-mail ning muidugi klaviatuur. Digimoni digitaalsed väljakutsed algasid Tamagotchi Eestisse jõudmisega, usub ta ise. "Tulevik on digi ja tarkus ning arukas tegutsemine on igal ajal kasuks," rõhutab ta.

Autori teised artiklid

Kommentaarid